Coca Cola
UTEN SUKKER

Zero Words sampling kampanje! Fordi smaken av Coca-Cola uten sukker ikke kan beskrives med ord, var vår oppgave å sørge for at målgruppen vår (tenåringer og unge voksne) opplevde smaken (uten ord). Vi var på deres favorittklesbutikk, deres favoritt musikkfestival og deres favorittarrangement! Vi var på deres T-banestasjon, deres skole, deres favorittkonsert og deres favorittpark, strand og bukt!

Vi var tilstede på travle steder der flertallet av mennesker tilhører målgruppen Gen Z. På arrangementer der vår målgruppe påvirkes av musikk. På steder der gatekeepere, ungdommer og unge voksne er engasjerte i relevante øyeblikk. Vi var tilstede med flott personale og et team som alltid inviterer og smiler iført AHA-designet ZeroWords kampanjeteam og ambassadørklær.
Vi gjorde alt vi kunne for å sikre at vi hadde ZeroWaste!

Dette var en unik opplevelse for både oss og vår klient, og vi er begeistret for å dele hvordan vi skapte en minneverdig kampanje for å treffe målgruppen av tenåringer og unge voksne. Vår innsats for Coca-Cola strakte seg over flere måneder, og vårt mål var å skape et langvarig engasjement hos målgruppen.

En av de mest minneverdige elementene i kampanjen var vår kreative samplingstrategi. Vi gikk utover det forventede ved å ikke bare tilby smaksprøver av Coca-Cola UTEN SUKKER, men også ved å skape en helhetsopplevelse rundt det. Vi sørget for at samplingen ble en interaktiv og engasjerende opplevelse som målgruppen aldri ville glemme, vi tok sampling til et nytt nivå. Vi forstod viktigheten av å skille oss ut fra mengden, og derfor brukte vi metoder som var minneverdige. Vårt team var dedikert til å utforske innovative tilnærminger, fra guerilla-markedsføring på populære steder for unge voksne til å skape virale utfordringer. Disse metodene ble snakket om, delt og husket.

370 000 smaksprøver ble delt ut på tvers av vårt ganske land. Vår kampanje resulterte i et overveldende engasjement fra målgruppen. Coca-Cola UTEN SUKKER ble en samtalestarter, og det ble en "must-try" blant tenåringer og unge voksne. Den sosiale medieeksponeringen og deltakelsen var en suksess, og Coca-Cola oppnådde sitt mål om å skape oppmerksomhet rundt sitt nye produkt.

Vi er takknemlige for muligheten til å ha vært en del av denne spennende reisen med Coca-Cola, og vi ser frem til å skape flere minneverdige opplevelser for våre kunder i fremtiden.

DETTE LEVERTE VI:
  • Planlegging

  • Booking

  • Koordinering

  • Design

  • Visuell profil

  • Klesproduksjon

  • Prosjektledelse

  • Gjennomføring

  • Film

  • Foto

  • Rapportering